FELINNA INCH LOSS HOT ITEM

APA YANG ANDA PERLU TAHU?Dengan inch loss anda tidak perlu berlapar & diet untuk kelihatan langsing..HANYA 3 HARI PENGGUNAAN ANDA PASTI AKAN NAMPAK KESANNYA!!RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!- Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas,dia dingin dan mesra pengguna.- Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda(pastikan ukur sebelum guna ya)- Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik.- Kita bole mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus- Yang pasti dengan inchloss pengeluar dah hantar utk dibacakan 30 juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang.
 
 
LAGI INFO TENTANG FELINNA INCH LOSS- Kesan yg lebih cepat menghilangkan lebihan lemak di badan anda.- 100% Bahan semulajadi tanpa bahan kimia. Sesuai juga untuk wanita hamil dan ibu menyusu.- Tidak menyebabkan kepanasan dan berbau harum.-
 
 Mendapat kelulusan KKM. No. KKM : NOT120101613K- BOLEH DIGUNAKAN OLEH LELAKI DAN WANITACARA PENGGUNAAN- Sapu bahagian lemak2 yg hendak dikurangkan 2 kali sehari(pagi/malam).- Jalani kehidupan anda seperti biasa. Jgn risau,produk ini berbau harum.- Sebagai bukti,ukur dahulu bahagian yg hendak dikecilkan sebelum sapu Inchloss. Kemudian selepas 3 4 hari, ukur lagi bahagian tersebut. Anda dijamin terkejut besar terkejut dengan hasilnya.

HARGA:
SEMENANJUNG - RM75
SS - RM80


+ POSTAGE RM 6 SEMENANJUNG

+ POSTAGE RM 9 SS
 






 

Comments

Popular posts from this blog

PERDANA V6

FACE TREATMENT

VEER ZARAA